domingo, 6 de noviembre de 2011

¡AVATAR! Berto Muñoz Vázquez




Hola, em dic Berto Muñoz Vázquez, tinc 15 anys i sóc de Catarroja (València). Vaig a l'institut Florida Secundària i en aquest moment estic a 4t de e.s.o. A.

Em considere aventurer i enèrgic. Sóc bastant segur, encara que de vegades dubte d'alguna cosa. Demostre entusiasme cap a les coses, sóc espontani i m'agraden les aventures i reptes, per la qual cosa em caracteritza una gran energia i alegria.

A més de virtuts també tinc bastants defectes, encara que no m'agrada donar-los a conèixer. Acostume a tenir massa geni, quan hi ha motiu i sobretot no tinc paciència per a res. De vegades sóc massa impulsiu i sòlc prendre decisions arriesgades. M'encanta ser protector amb les persones que m'envolten i les que vullc, però també m'agrada aconseguir el que em propose.

Sóc una persona plena d'energia i entusiasme. Pioner i aventurer, m'encanten els reptes, la llibertat i les noves idees. M'encanta liderar i prefereisc donar instruccions a rebre-les. Solc considerar-me independent i em preocupe pels meus objectius. Reconec que tinc una energia envejable, sobretot per mi mateix, però de vegades tanta energia em porta a ser inquiet i tenir mala llet. Sempre sóc optimista i trobe la part positiva a lo negatiu. M'encanta ser amic dels meus amics i pense que cada un ha de cuidar el seu propi emboltori encara que no ho siga tot.

Físicament sóc un xic normal. Sóc moreno, tinc els cabells curts i els ulls marrons clar. D'alçada sóc normal, no molt alt, però tampoc sóc baix. M'agrada anar ben vestit,adaptat a cada situació i solc cuidar el meu aspecte exterior tot el que puc. Sempre estic somrient i per descomptat no sentiràs per mi un no per resposta.



Els meus hobbies son la musica i l’esport, encara que no tinc temps per a practicar cap. Se tocar el piano, ja que vaig fer 5 anys d’ensenyança al conservatori de Catarroja. Tinc una consola, encara que no solc jugar-hi, abans preferisc l’ordinador o eixir amb els amics. Tinc costums molt sanes i en alguns aspectes soc molt maniatic. En aquest moment tinc un model de vida planificat que m’agradaria viure, com que pense fer arquitectura, que m’agradaria tindre una família, una casa, etc. Però tot açò pot canviar d’un dia a un altre, tot depèn del esforç que pose per a aconseguir-ho i per descomptat no pense perdre qualsevol oportunitat.


Espere que vos agrade aquest bloc i també la meua descripció. J

No hay comentarios:

Publicar un comentario